تقابل سرخابي‌ها با داماش و ملوان از نگاه آمار
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 306
:: باردید دیروز : 824
:: بازدید هفته : 1272
:: بازدید ماه : 1130
:: بازدید سال : 22887
:: بازدید کلی : 226171
تبلیغات
<-Text3->

تقابل سرخابي‌ها با داماش و ملوان از نگاه آمار

تقابل سرخابي‌ها با داماش و ملوان از نگاه آمار


تيم استقلال فردا از هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر در رشت به مصاف داماش مي‌رود و تيم فوتبال پرسپوليس جمعه در ورزشگاه آزادي از ملوان بندرانزلي ميزباني خواهد کرد.



برتري محسوس پسران آبي در هفته‌هاي پنجم/ استقلال 10 - داماش 4
 

استقلالي‌ها در 12 دوره تاريخ ليگ برتر و در هفته‌هاي پنجم اين رقابت‌ها صاحب 6 پيروزي، دو شکست و 4 تساوي شده است تا برتري نسبي آبي‌ها در هفته‌هاي پنجم ادوار ليگ برتر نسبت به سار حريفان محسوس‌تر باشد.

به گزارش فارس ، استقلالي‌ها هفته‌هاي پنجم دوره‌هاي اول، دوم، چهارم، پنجم، دهم و يازدهم را با پيروزي پشت سر گذاشته و در هفته‌هاي پنجم ادوار سوم و هفتم به ترتيب مقابل ذوب‌اهن سايپا شکست را پذيرا شده است.

نکته قابل توجه اينکه دو تيم استقلال و داماش در فصل اول هم در هفته پنجم در تهران به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري 3 بر 2 استقلالي‌ها همراه شد.

به گزارش فارس، همچنين در 14 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي استقلال و داماش در تاريخ ادوار ليگ برتر 10 برد براي آبي‌پوشان تهراني، 4 برد براي رشتي‌ها به ثبت رسيده و جالب اينکه از تساوي در ديدارهاي اين دو تيم خبري نيست.

در اين ميان سهم آبي‌پوشان از 36 گلي که در ديدارهاي رو در روي استقلال – داماش به ثمر رسيده 21 گل و سهم داماشي‌ها هم 15 گل است تا به اين ترتيب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسيدن گل شماره 37 در اين ديدار باشند.

داماش گيلان در فصل‌هاي دوم، پنجم، ششم، نهم و دهم در ليگ برتر غايب بوده است تا به اين ترتيب از تاريخچه ديدارهاي استقلال و داماش در اين 5 فصل اول خبري نباشد. البته داماش در تاريخ ليگ با اسامي استقلال رشت و پگاه گيلان نيز حاضر بوده است.


طلسم شکست‌ناپذيري خانگي سرخ‌ها در هفته پنجم/ پرسپوليس 7 - ملوان 6
 

پرسپوليس در تاريخچه رقابت‌هاي ليگ برتر و در هفته پنجم ادوار اين رقابت‌ها و طي 12 ديداري که برگزار کرده است 7 پيروزي، 3 تساوي و دو شکست را به ثبت رسانده تا وضعيت پرسپوليس در هفته پنجم مقابل حريفانش بهتر باشد.

پرسپوليس در فصول اول، دوم، چهارم، پنجم، ششم، دهم و يازدهم مقابل حريفانش به برتري رسيده و در فصل‌هاي هشتم مقابل فولاد در اهواز و دوازدهم مقابل داماش در رشت مقابل حريفانش شکست خورده است، ضمن اينکه پرسپوليسي‌ها هيچگاه در هفته‌هاي پنجم مقابل ملوان به ميدان نرفته است.

تيم‌هاي پرسپوليس و ملوان انزلي جمعه براي بيست و سومين ‌بار به مصاف هم مي‌روند و اين در حالي است که که در 22 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي اين دو تيم در تاريخ ادوار ليگ برتر 7 برد براي سرخ‌پوشان تهراني، 6 برد براي انزلي‌چي‌ها و 9 تساوي ثبت شده است.

در اين ميان سهم سرخ‌پوشان از 59 گلي که در ديدارهاي رو در روي پرسپوليس - ملوان به ثمر رسيده 31 گل و سهم ملواني‌ها هم 28 گل است تا به اين ترتيب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسيدن گل شماره 60 در اين ديدار باشند.

ملوان در تنها فصل‌ سوم ليگ برتر غايب بوده است تا به اين ترتيب از تاريخچه ديدارهاي پرسپوليس - ملوان در اين فصل خبري نباشد.

در تاريخچه ديدارهاي دو تيم، ملوان به عنوان ميهمان عملکرد بهتري داشته و موفق شده است 4 بازي را در تهران به سود خود به پايان برساند و اين در حالي است که قرمزها تنها دو بار در انزلي حريف خود را شکست داده‌اند.


تعداد بازدید از این مطلب: 474
موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : عباس
تاریخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید